Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Rainbow Dash

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Dom Rarity / Kuchnia.
« dnia: Maj 24, 2013, 16:16:28 »
Właśnie tutaj Rarity sporządza posiłki dla siebie oraz swojej młodszej siostrzyczki. Kuchnia jest bardzo ładnie urządzona i równie czysta jak reszta domku. Wszystko na swoim miejscu, czyste i nowe. A w lodówce? Wszystko wy porządkowane i każda data ważności ma długi okres terminu.

17
Dom Rarity / Pokój oraz pracownia.
« dnia: Maj 24, 2013, 16:15:01 »
Najważniejsze miejsce w całym butiku. Tutaj właśnie powstają wszystkie suknie oraz ubrania dla jej najważniejszych klijentów. Wiele manekinów. Znajduje się tutaj artystyczny nieład, jednak zawsze wszystko znajduje bez problemu. Na ścianach poprzypinane są projekty. Tutaj również znajduje się sypialnia Rar'ci. Łóżko wyjątkowo miękkie z kołdrą z jedwabiu.

18
Dom Rarity / Butik "Karuzela".
« dnia: Maj 24, 2013, 16:09:26 »
W Butiku Karuzela witamy,
gdzie szykownych strojów pełno mamy~!
Budynek, nieco bardziej oddalony od rządku szarych, w zupełności niestylowych domków i sklepów, wyglądem przypominający doprawdy ekskluzywną karuzelę, jak można się domyślić jest kwaterą główną najpiękniejszej klaczy w Ponyville (a nawet całej Equerstii!), o najbardziej wymagającym guście, a zarazem butikiem, który na liście najmodniejszych zajmuję dosyć znaczące miejsce - od czasu do czasu w progu zawita jedna ze słynnych gwiazdeczek, ku niepohamowanej ekscytacji właścicielki, dokładniej Rarity wraz z jej małym przydupasem, Sweetie Belle, który zatruwa jej życie z powodu zapracowanych rodziców, którzy chcieli jak najszybciej pozbyć się problemu, kwaterując go u najdroższej siostrzyczki, lecz skazując go tym samym na miejsce w hierarchii wartości tuż na samiutkim dnie, zaraz za Rarity, gdyż szczyt zajmuje... Opal, acz mniejsza z tym.
Pełen ozdóbek, barw, wzorów a nawet i rzeźb, wielopiętrowy budynek zachęca przechodniów do sprawdzenia, czy wnętrze jest również tak szykowne i barwne...

Wchodzi się bezpośrednio do sklepu - miliony wieszaków, szaf, kilka przymierzalni, fioletowych puf i ozdóbek - lecz uwagę bardziej przyciągają tony pachnących słodko ubrań, najczęściej zdobionych szlachetnymi diamentami, które doprawdy - mogłyby robić karierę na pokazach w chociażby Canterlocie.

19
Ważne. / Odp: Ogłoszenia i zgłoszenia.
« dnia: Maj 24, 2013, 14:52:30 »
Z kąd wiesz? ._.

20
Ważne. / Odp: Ogłoszenia i zgłoszenia.
« dnia: Maj 23, 2013, 21:30:57 »
Ups...
Dorobię potem ;-)

21
Słoneczka wioska. / Lustrzany staw.
« dnia: Maj 11, 2013, 12:18:40 »
Legenda mówi, że " tam gdzie ciernie największe, znajdziesz staw, pod najbardziej poplątanymi z pnączy". " I własnemu odbiciu przyjrzyj się, dzieląc odbicie z tą wpatrującą się i uroczyście obiecując nie bać się, gdy zobaczysz sklonowaną się".

22
Ruiny. / Polanka przed pałacem.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:42:33 »
Polana nie zachęca do zostania na dłużej w tym miejscu. Cała okolica wydaje się być upiorna i niegościnna - tak, jak cały Las Everfree. Drzewa wokoło nie mają liści, zostały ogołocone podobnie jak krzewy. Wieją tutaj naprawdę silne wiatry i ani jednej żywej duszy nie można spotkać. Ponadto każdy krok śmiałka, który się odważy tu przyjść, przypieczętowany jest cichym stuknięciem zlodowaconej trawy.

23
Ruiny. / Sala główna.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:40:46 »
Tajemnicza sala kryje w sobie wiele zagadek. Niewielu śmiałków zdecydowało spenetrować jej wnętrze, jednak kto wie, jaka czeka go nagroda? W zasadzie, to nawet najodważniejszy kucyk boi się, czy aby na pewno może ufać wszystkiemu, co widzi w tym dziwnym miejscu.

24
Ruiny. / Stary most.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:38:49 »
Most, który prowadzi na polankę przed pałacem. Jest bardzo stary, wykonany ze spróchniałego drewna, a miejscami brakuje mu desek. Liny przeżyły swoją młodość i w każdej chwili mogą się zerwać. Najlepszym sposobem jest przelot nad tym mostem, jednak gdy nie jest się pegazem... sprawa nie jest tak oczywista.

25
Ruiny. / Wieża.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:37:15 »
Pośrodku Lasu Everfree stoją tajemnicze ruiny i aż zachęcają, aby je obejrzeć z bliska. Wśród nich jest jeden budynek, który zachował się lepiej, niż inne - wieża. Nie wiadomo dokładnie co w niej jest, ani czemu nie została zniszczona, ale z pewnością dociekliwy kucyk rozwikła tą zagadkę.

26
Serce lasu. / Spokojna rzeczka.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:32:46 »
Jak głoszą powieści wybitnych badaczy - owa rzeka, o wodzie nadzwyczaj czystej, swe źródło ma w nieprzebytej, górzystej strefie lasu Everyfree, przepływając samym jego środkiem, zaś za ujście wybrała sobie mroczne, zdradliwe rozlewiska, tworzące spójne moczary. Jej nazwa nie została nadana z byle powodu - nurt jest niezwykle leniwy i swobodny. Mówiono, iż jest całkowitym przeciwieństwem innej rzeki, którą dotychczas odkryto na terenie lasu, gdzie przedostanie się przez niezwykle burzliwą wodę graniczy z cudem. Aczkolwiek często bytują wzdłuż jej brzegów niezwykłe kreatury, polując na bezbronne, wodne stworzenia, bądź delektując się orzeźwiającym smakiem zawsze czystej wody, więc miejsca bezpiecznym i błogim nazwać nie można. Jedynie poszczególne głazy, tajemniczo wystają znad powierzchni, po których z łatwością można ją przebyć, nie mocząc nawet kopyt.

27
Serce lasu. / Polanka.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:30:49 »
Gdy już przebijesz się przez gęste, bujne zarośla, wąsko rosnące, rozłożyste drzewa czy ściśnięte pnącza i liany, znajdziesz miejsce bardzo, co aż dziwne, spokojne i przyjazne. Oprócz kilku paproci, dziwacznych kwiatów rozpylających specyficzną woń, kolorowych mchów czy grzybów o wybujałych kształtach, nic nie zagrodzi Ci widoku - polana ta, z lotu ptaka widziana w kształcie skrzydła, odziana jest jedynie miękką, wonną trawą, gdzieniegdzie tworzącą gęstsze kępy. Idealne miejsce do wypoczynku, po długiej wędrówce, przejrzenia zbiorów, czy poszukania ziół, pożywienia - bowiem nisko rosnąca roślinność uzdatnia wypatrzenie co mniejszych roślinek, które aktualnie są obiektem naszych poszukiwań. Cisza, spokój, miejsce idealne do wypoczynku czy wpatrywania się w gwieździste niebo - poprzez korony drzew, w innych częściach lasu, nie jest to możliwe.

28
Serce lasu. / Przesmyk.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:29:19 »
W jednej z jaskiń umiejscowionej w ogromnym bloku skalnym zadomowiło się prawdziwe monstrum - pech chciał, że podróżni przechadzający się nierozważnie w celach badawczych czy jakichkolwiek innych muszą przebyć drogę przez przesmyk, natomiast owy potwór... uznał to miejsce za swój teren łowiecki. Często strzeże przejścia, gotów z miejsca zaatakować i zabić kucyka, jaki ośmieli się stawić mu czoła - bardzo nie lubi gości. Dodatkowo owym potworem jest niejaka MANTYKORA - ogromnych rozmiarów lew o smoczych, postrzępionych skrzydłach, na których z łatwością, nie zważając na własną masę, wzbija się w powietrze, gotów nawet i pochwycić pegaza, kłach niczym prehistoryczny tygrys szablozębny, czułych, króliczych uszach, które zaś wyczują nawet najmniejszy szmer oraz ogonie skorpiona, wyposażonym w ostry kolec jadowy, jaki po zetknięciu z krwią przedstawia szereg nieprzyjemnych objawów... Miejsce, którego unika się, jeżeli życie nam miłe, co gorsza - bestia jest nieśmiertelna. Pokonać ją można, obalając i zmuszając do ucieczki, lecz nielicznym udaje się dostąpić takiego zaszczytu.

29
Serce lasu. / Chatka Zecory.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:27:07 »
Z zewnątrz potężne, niezwykle rozłożyste drzewo, którego ogromne gałęzie pną się nisko, oblane mrokiem charakterystycznym dla Lasu Everfree, oraz otoczone nieprzebytym gąszczem. Drzewo, mimo wysokiej wilgotności nadającej miejscu tropikalnego akcentu, dzięki pielęgnacji zamieszkałej tu zebry, nigdy nie gnije, pozostając pięknym i wonnym przez wiele, wiele lat. Na swawolnie wiszących pnączach zawieszone zostały słoiki z robaczkami świętojańskimi, aby ciemność nie odstraszała gości, oraz kilka zapachowych toników czy butli. Co prawda nasza przemiła klacz nie zdaje sobie sprawy, iż małe drzwiczki w połączeniu z oknami bijącymi żółtym blaskiem dają efekt pobudzający wyobraźnie - wygląda to bowiem niczym straszna paszcza, bądź jeden ze Strasznodrzew, o których tajemniczości i niebezpieczeństwie krąży pełno pogłosek. Dodatkowo mnóstwo drewnianych, pomalowanych groźnie masek, które Zecora przywiozła ze swej ojczyzny, dla niektórych są specyficzną ozdobą, a dla niektórych szpetnym straszydłem - na szczęście wnętrze chatki mimo małych rozmiarów, jest o wiele bardziej przytulne i bezpieczne.
Tuż przy suficie pozawieszane są lampy, buchające magicznymi płomykami, dające niewiele światła - czarno-białej w zupełności to wystarcza. Pośrodku jednopiętrowego domostwa znajduje się symboliczny kociołek, w jakim co i rusz gotuje się to nowa mikstura, to warzy nowy tonik, to nowa trucizna bądź prędzej - odtrutka. Masek i dziwacznych, plemiennych artefaktów jest jeszcze więcej - Zecora mimo wszystko nie chce zapomnieć o swych prawdziwym pochodzeniu, i rodzinie, przede wszystkim. Istna burza woni, jaka uderza do nozdrzy za pierwszym wdechem, bywa duszna i irytująca, lecz na dobrą sprawę sprzyja medytacji, wręcz zapewnia towarzystwo w samotności i ciszy, jaka pochłania to miejsce. Oprócz drewnianych półeczek na flakoniki, mikstury czy inne składniki, tuż przy suficie prezentuje się wspaniała biblioteka, pełna rzadkich ksiąg - stale przybywają tu nowe egzemplarze, mimo, iż znaczną część wręcza Twilight, aby wesprzeć jej biblioteczkę - krążą plotki, iż śmiało handluje z Wędrowcami, bądź pisze je własnoręcznie. Miejsce to jest niezwykle tajemnicze, w każdym zakamarku zdaje się czyhać coś nowego, coś dziwnego bądź strasznego - lecz rzadko kiedy ma gości, co bardzo przytłacza Szamankę. Chętnie udziela rad, bądź wytwarza eliksiry o różnym działaniu, dla każdego.


30
Zagajnik. / Błękitny bluszcz.
« dnia: Maj 09, 2013, 18:02:25 »
Gdy spacerując jedną ze przyozdobionych wonnym runem ścieżką lasu Everyfree napotykasz pole uwite błękitnym, tajemniczym kwieciem - wiej w popłochu, wędrowcze. Otóż Żartobliwy Bluszcz jest rośliną specyficzną, której woń, tajemnicza substancja szczelnie ukryta w płatkach, pyłku i łodydze, wywołuje rzeczy nietypowe, podobne do złośliwych żartów, stąd też owa chwytliwa nazwa. Następstw od bliskiego zetknięcia się z rośliną jest wiele, nigdy nie są one do końca pewne, lecz następnego ranka obudzisz się z nietypową dolegliwością. Najlepszym wyjściem jest kąpiel w leczniczej emulsji, lecz odnalezienie szamana, specjalizującego się w takim fachu - bywa rzadkością.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
wiilki wilczki mtk curse-of-tiger lskvolleymanager