Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Rainbow Dash

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Serce lasu. / Spokojna rzeczka.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:32:46 »
Jak głoszą powieści wybitnych badaczy - owa rzeka, o wodzie nadzwyczaj czystej, swe źródło ma w nieprzebytej, górzystej strefie lasu Everyfree, przepływając samym jego środkiem, zaś za ujście wybrała sobie mroczne, zdradliwe rozlewiska, tworzące spójne moczary. Jej nazwa nie została nadana z byle powodu - nurt jest niezwykle leniwy i swobodny. Mówiono, iż jest całkowitym przeciwieństwem innej rzeki, którą dotychczas odkryto na terenie lasu, gdzie przedostanie się przez niezwykle burzliwą wodę graniczy z cudem. Aczkolwiek często bytują wzdłuż jej brzegów niezwykłe kreatury, polując na bezbronne, wodne stworzenia, bądź delektując się orzeźwiającym smakiem zawsze czystej wody, więc miejsca bezpiecznym i błogim nazwać nie można. Jedynie poszczególne głazy, tajemniczo wystają znad powierzchni, po których z łatwością można ją przebyć, nie mocząc nawet kopyt.

17
Serce lasu. / Polanka.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:30:49 »
Gdy już przebijesz się przez gęste, bujne zarośla, wąsko rosnące, rozłożyste drzewa czy ściśnięte pnącza i liany, znajdziesz miejsce bardzo, co aż dziwne, spokojne i przyjazne. Oprócz kilku paproci, dziwacznych kwiatów rozpylających specyficzną woń, kolorowych mchów czy grzybów o wybujałych kształtach, nic nie zagrodzi Ci widoku - polana ta, z lotu ptaka widziana w kształcie skrzydła, odziana jest jedynie miękką, wonną trawą, gdzieniegdzie tworzącą gęstsze kępy. Idealne miejsce do wypoczynku, po długiej wędrówce, przejrzenia zbiorów, czy poszukania ziół, pożywienia - bowiem nisko rosnąca roślinność uzdatnia wypatrzenie co mniejszych roślinek, które aktualnie są obiektem naszych poszukiwań. Cisza, spokój, miejsce idealne do wypoczynku czy wpatrywania się w gwieździste niebo - poprzez korony drzew, w innych częściach lasu, nie jest to możliwe.

18
Serce lasu. / Przesmyk.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:29:19 »
W jednej z jaskiń umiejscowionej w ogromnym bloku skalnym zadomowiło się prawdziwe monstrum - pech chciał, że podróżni przechadzający się nierozważnie w celach badawczych czy jakichkolwiek innych muszą przebyć drogę przez przesmyk, natomiast owy potwór... uznał to miejsce za swój teren łowiecki. Często strzeże przejścia, gotów z miejsca zaatakować i zabić kucyka, jaki ośmieli się stawić mu czoła - bardzo nie lubi gości. Dodatkowo owym potworem jest niejaka MANTYKORA - ogromnych rozmiarów lew o smoczych, postrzępionych skrzydłach, na których z łatwością, nie zważając na własną masę, wzbija się w powietrze, gotów nawet i pochwycić pegaza, kłach niczym prehistoryczny tygrys szablozębny, czułych, króliczych uszach, które zaś wyczują nawet najmniejszy szmer oraz ogonie skorpiona, wyposażonym w ostry kolec jadowy, jaki po zetknięciu z krwią przedstawia szereg nieprzyjemnych objawów... Miejsce, którego unika się, jeżeli życie nam miłe, co gorsza - bestia jest nieśmiertelna. Pokonać ją można, obalając i zmuszając do ucieczki, lecz nielicznym udaje się dostąpić takiego zaszczytu.

19
Serce lasu. / Chatka Zecory.
« dnia: Maj 11, 2013, 11:27:07 »
Z zewnątrz potężne, niezwykle rozłożyste drzewo, którego ogromne gałęzie pną się nisko, oblane mrokiem charakterystycznym dla Lasu Everfree, oraz otoczone nieprzebytym gąszczem. Drzewo, mimo wysokiej wilgotności nadającej miejscu tropikalnego akcentu, dzięki pielęgnacji zamieszkałej tu zebry, nigdy nie gnije, pozostając pięknym i wonnym przez wiele, wiele lat. Na swawolnie wiszących pnączach zawieszone zostały słoiki z robaczkami świętojańskimi, aby ciemność nie odstraszała gości, oraz kilka zapachowych toników czy butli. Co prawda nasza przemiła klacz nie zdaje sobie sprawy, iż małe drzwiczki w połączeniu z oknami bijącymi żółtym blaskiem dają efekt pobudzający wyobraźnie - wygląda to bowiem niczym straszna paszcza, bądź jeden ze Strasznodrzew, o których tajemniczości i niebezpieczeństwie krąży pełno pogłosek. Dodatkowo mnóstwo drewnianych, pomalowanych groźnie masek, które Zecora przywiozła ze swej ojczyzny, dla niektórych są specyficzną ozdobą, a dla niektórych szpetnym straszydłem - na szczęście wnętrze chatki mimo małych rozmiarów, jest o wiele bardziej przytulne i bezpieczne.
Tuż przy suficie pozawieszane są lampy, buchające magicznymi płomykami, dające niewiele światła - czarno-białej w zupełności to wystarcza. Pośrodku jednopiętrowego domostwa znajduje się symboliczny kociołek, w jakim co i rusz gotuje się to nowa mikstura, to warzy nowy tonik, to nowa trucizna bądź prędzej - odtrutka. Masek i dziwacznych, plemiennych artefaktów jest jeszcze więcej - Zecora mimo wszystko nie chce zapomnieć o swych prawdziwym pochodzeniu, i rodzinie, przede wszystkim. Istna burza woni, jaka uderza do nozdrzy za pierwszym wdechem, bywa duszna i irytująca, lecz na dobrą sprawę sprzyja medytacji, wręcz zapewnia towarzystwo w samotności i ciszy, jaka pochłania to miejsce. Oprócz drewnianych półeczek na flakoniki, mikstury czy inne składniki, tuż przy suficie prezentuje się wspaniała biblioteka, pełna rzadkich ksiąg - stale przybywają tu nowe egzemplarze, mimo, iż znaczną część wręcza Twilight, aby wesprzeć jej biblioteczkę - krążą plotki, iż śmiało handluje z Wędrowcami, bądź pisze je własnoręcznie. Miejsce to jest niezwykle tajemnicze, w każdym zakamarku zdaje się czyhać coś nowego, coś dziwnego bądź strasznego - lecz rzadko kiedy ma gości, co bardzo przytłacza Szamankę. Chętnie udziela rad, bądź wytwarza eliksiry o różnym działaniu, dla każdego.


20
Zagajnik. / Błękitny bluszcz.
« dnia: Maj 09, 2013, 18:02:25 »
Gdy spacerując jedną ze przyozdobionych wonnym runem ścieżką lasu Everyfree napotykasz pole uwite błękitnym, tajemniczym kwieciem - wiej w popłochu, wędrowcze. Otóż Żartobliwy Bluszcz jest rośliną specyficzną, której woń, tajemnicza substancja szczelnie ukryta w płatkach, pyłku i łodydze, wywołuje rzeczy nietypowe, podobne do złośliwych żartów, stąd też owa chwytliwa nazwa. Następstw od bliskiego zetknięcia się z rośliną jest wiele, nigdy nie są one do końca pewne, lecz następnego ranka obudzisz się z nietypową dolegliwością. Najlepszym wyjściem jest kąpiel w leczniczej emulsji, lecz odnalezienie szamana, specjalizującego się w takim fachu - bywa rzadkością.

21
Zagajnik. / Straszno-drzewa.
« dnia: Maj 09, 2013, 18:01:22 »
Za dnia owe miejsce nie wygląda strasznie, blade strugi światła przedostają się przez gęste korony drzew, oświetlając zieloną dróżkę. Lecz jeżeli kucyk ośmieli się panoszyć po lesie w osłonie mroku, natrafiając na to miejsce - odkryje prawdziwą stronę tej części zagajnika. Drzewa, w których dawne już moce okrutnej Nightmare Moon, wyżłobiły tajemnicze twarze, nie zwiastują nic dobrego, lśniąc kwistoczerownym blaskiem. Z oddali do uszu zagubionych dochodzą dźwięki przerażające, zaś próby ucieczki kończą się nieudolnie - do dziś nie wyjaśniono przyczyn faktu, iż po wpadnięciu w sidła tutejszego miejsca drzewa wręcz "zagradzają" możliwe drogi ucieczki. Nie wiadomo również co stało się z kucami, które dotarły aż tu, nie ujarzmiając przerażających drzew, które przepełnione są nienawistną mocą dawnej okrutniczki, aczkolwiek na oczy, w Ponyville, nikt ich już nie ujrzał, zaś słuch zaginął...

22
Zagajnik. / Bór.
« dnia: Maj 09, 2013, 18:00:24 »
Miejsce, w którym zanika udeptana dróżka, jest niczym innym, jak zwykłym, tajemniczym i nieprzebytym skrzydłem potężnego lasu. Po długiej wędrówce zdaje Ci się, że każde drzewo wygląda identycznie, zaś po zmroku przeczucie bycia obserwowanym zwiększa na sile. Nigdy nie wiesz, czy zza ciernistego krzewu nie wypełźnie stwór, zamieszkujący pobliskie tereny, bądź czy Wielka Niedźwiedzica nie wyruszyła na polowanie. Co jakiś czas Twoje kopyta miażdżą różnobarwne rośliny, o dziwacznych kształtach, lecz bez odpowiedniej wiedzy na temat flory Everyfree nie powinno ufać się żadnemu tworowi natury. Zdawałoby się, że przemierzać takowy bór, z melancholijnym widokiem, można bez końca, toteż po nużącej wędrówce nawet i najwięksi badacze, którym obcy jest strach, z rezygnacją powracają do miasteczka, o ile dobrze zapamiętali drogę powrotną...

23
Zagajnik. / Urwisko.
« dnia: Maj 09, 2013, 17:57:47 »
Wielowieczne klify i skały w lesie Everfree nie są niezniszczalne - z czasem ich struktura staje się coraz bardziej krucha, aż na tyle, by pod wpływem nacisku kopyt cały, potężny blok skalny zawalił się z zabójczym impetem w dół. Tak było i w tym przypadku - powstała niezwykle głęboka przepaść, która uniemożliwia pokonywanie dalszej drogi, prowadzącej do tajemniczych ruin zamku. Więc wędrowcze, jeżeli nie masz skrzydeł, przedostanie się na drugą stronę jest niemożliwe. Pozostaje Ci długa, nużąca, pełna pułapek, droga okrężna, albowiem upadek z takiej wysokości niewątpliwe nie wróży nic przyjemnego.

24
Zagajnik. / Rwący strumień.
« dnia: Maj 09, 2013, 17:56:56 »
Strumień, a w rzeczywistości jeden z dopływów potężnej, Spokojnej Rzeki, tworzy doskonałą barierę utrudniającą kucom przemieszczanie się do coraz to dzikszych części lasu. Zastanawia Cię, dlaczegóż to jego nurt zwykle bywa zburzony, gotowy w swej porywistości wciągnąć, zatopić i wywlec w nieznane odmęty, tam, gdzie jego ujście, nawet i dorosłego kuca? Otóż jest on domem ogromnego węża morskiego, zupełnie niegroźnego, lecz bardzo histerycznego - nawet najmniejsza drobnostka doprowadza go do szału, paniki i histerii, wtedy natomiast woda buzuje, a fale śmigają z nadzwyczajną prędkością. Czerwonołuskiego potwora łatwo nie rozweselisz, acz to jedyny z możliwych sposobów, by kontynuować wędrówkę bez szwanku. Oczywiście, jeżeli uwielbiasz smak adrenaliny - bierz łódkę/deskę/kłodę i pozwól, aby strumień niósł Cię gdzie tylko zechce, a Twą grzywę czesał wiatr i oplatały pieniste fale, pewien różowy, ziemny kucyk, stwierdził, iż to świetna zabawa!

25
Smocza Góra. / Podnóże Smoczej Góry.
« dnia: Maj 09, 2013, 17:51:46 »
To właśnie w tym miejscu początek ma każda wyprawa, często kończąca się jedynie ZAMIAREM wdrapania na szczyt - wysokość góry, nieco wysuniętej poza granice Ponyville, przyprawia o spory dreszczyk emocji. Na szczyt prowadzą dwie dróżki - pierwsza, niebezpieczna i stroma, gdzie liczyć można jedynie na siłę własnych kopyt, wkładając je w malutkie szczeliny między głazami, bądź desperacko chwytając się pomniejszych korzeni roślin, jakie zdołały wyrosnąć w tak ekstremalnych warunkach. Druga, częściej wybierana lecz równie zdradliwa - wąską ścieżką, która wolna okrąża górę wokoło - jak się okazuje jest niemalże tak samo niebezpieczna, gdyż prastare stoki mają spore skłonności do prezentowania siły swych lawin, przepaście utrudniają pokonywanie drogi w spokoju, zaś żmudna melancholia sprawia, iż nie jeden turysta pada z wyczerpania, żałując swego wyboru.

26
Smocza Góra. / Przepaść.
« dnia: Maj 09, 2013, 17:51:00 »
Któż by się spodziewał, że Smocza Góra jest w rzeczywistości przecięta ogromnym wąwozem? Jej szczyt tworzy charakterystyczny "dach" nad powstałą przepaścią, acz góra przebita jest na wylot - podczas wędrówek to od wybranego szlaku zależy, jak ciężko będzie przedostać się na drugą stronę - lecz upadek z TAKIEJ wysokości nie daje jakichkolwiek szans na przeżycie. Aczkolwiek w opowieściach ludowych Ponyville cieszy się popularnością legenda o ogierze, który to stając na krawędzi czeluści, by dostać się i zabić zamieszkałego na szczycie smoka, stale nękany był przez klątwę - skała, dzięki swej realistycznej kruchości, ułamała się, zaś on z wielkim krzykiem runął w dół - jako, iż była wiosna, a lody stopniały, Spokojna Rzeka, jaka zaś przepływa przez górę po dzień dzisiejszy, poziom swych wód miała dostatecznie wysoki - mając niezwykłe szczęście, kuc wpadł w jej nurt, PRZEŻYWAJĄC, a następnie kontynuując swą podróż i pokonując gada. Mimo to lepiej nie igrać z własnym życiem - pewna grupa nastoletnich łobuzów urządzała tu amatorskie skoki na bungie, a para źrebaków-pegazów, nie potrafiąca latać, rzucała się na oślep w dół, idąc ślepo za powiedzeniem "kiedy dana umiejętność będzie Ci potrzebna, na pewno uda Ci się wzbić w niebiosa, a potem zapamiętać tą sztukę aż do końca życia", co również nie kończyło się... przyjemnie, acz i nie tragicznie.

27
Las Whitetail. / Wodospad.
« dnia: Maj 09, 2013, 17:49:26 »
Wodospad w głębi lasu, będący częstym miejscem spotykania kucyków, ze względu na wygląd i wygodę. Rzeka przepływa przez cały las i w niektórych miejscach są mostki.

28
Las Whitetail. / Głąb lasu.
« dnia: Maj 09, 2013, 17:47:40 »
Piękny las z mnóstwem kolorowych drzew. Jak myślicie gdzie mieszkają zwierzątka? Właśnie tutaj!

29
Manehattan. / Restauracja.
« dnia: Maj 09, 2013, 17:42:15 »
Duża, wykwintna restauracja z przepysznym jedzeniem, przekąskami i napojami. Wiele kucyków przybywa tam by się najeść.

30
Manehattan. / Kawiarenka.
« dnia: Maj 09, 2013, 17:39:33 »
Mała kawiarenka w której każdy jest mile widziany. Można się napić przeróżnych napojów a zwłaszcza koktajli, oraz zimnych napojów.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
st-fu black-flag gods ganglk aplikacja2013